星期二, 1月 17, 2006

未來胡雪巖之過去二三事

自馬祖放假回來遇見喜歡與人決鬥的偉岱
毫無例外地邀我決鬥

大學時也曾酒後邀我去施工中的公館地下道決鬥
被我連續壓制六次
終於滿頭全身水泥灰地投降

曾學過柔道的偉岱總是喜歡在pub跟外國人挑釁
發揚義和團精神

有一次他和他弟弟?打架打到第二天爬不起來
大概過去決鬥太多場 損傷未復
有一次打噴嚏造成椎間盤突出 不能走路

在馬祖勤練詠春拳的我當然比以前更強了
與他坐在校門對面三樓的pub椅子上比劃
他明明看得到我卻碰不到我的身體
氣得眼珠子快要掉出來
覺得不可置信

1 Comments:

At 星期一, 12月 13, 2010 7:36:00 下午, Anonymous 匿名 said...

Since handbags from Hermes Wallets are absolute creations, there are some humans who are demography advantage of the huge appeal for these artist bags. There are already a lot of incidences, wherein innocent buyers are awash with affected artist handbags.

 

張貼留言

<< Home